Bewuster & Gezonder
BLOK 1 (H1)
Banner met aantrekkelijke tagline (H3)

BLOK 1 : Verlangen beschrijven (H2)
Korte maar zeer allesomvattende omschrijving dat nog meer inspeelt op het verlangen van de klant en welk probleem die ervaart
Voor wie + grootste verlangen & Ontdek / Creëer / Weet [resultaat] + [tijd die
het kost] + [spreek de bezwaren aan]
óf
[CTA] + [specifieke tijd] + [eind resultaat]
Het probleem beschrijven (H2)
XXX
BLOK 2: Storytelling van problemen doelgroep
In dit blok kan je door middel van storytelling de problemen waar je doelgroep tegenaan loopt benoemen, liefst vanuit je eigen ervaring. Op deze manier gaat de bezoeker herkenning ervaren. De bezoeker moet het volgende gevoel krijgen: “Wow, deze persoon begrijpt helemaal waar ik mee zit. Ik herken me in de situatie, ik ben blij dat ik niet de enige ben”.
Fill-in-the-blanks:
HERKEN JE DIT?
Je bent hier echt niet alleen in!
Dat wat je zo vaak hoort van jouw klanten – voordelen van jouw aanbod – zodat
je …. óf Hoe zou het zijn als…
BEN JE KLAAR OM [GROOTSTE WENS | RESULTAAT DAT ZE GRAAG WILLEN]?
Dan is [de naam van jouw aanbod] echt iets voor jou!

BLOK 3 : Reviews
XXX
Video
Tekst
Instagram live
Podcast

BLOK 4 : Verlangen beschrijven, wat wil de klant? (H2)
Benoem heel duidelijk in de vorm van een opsomming de verlangens van de klant
Voor wie + grootste verlangen & Ontdek / Creëer / Weet [resultaat] + [tijd die
het kost] + [spreek de bezwaren aan]
óf
[CTA] + [specifieke tijd] + [eind resultaat]
Het probleem beschrijven (H2)
In de vorige blokken heb je de aandacht & interesse getrokken van de klant, nu is het tijd om dat verlangen aan te wakkeren. Vat al héél kort enkele USP’s (Unique Selling Points) samen onder de opsomming. Dit mag echt heel beknopt zijn, een volledige samenvatting van wat de klant ontvangt, volgt in een latere fase op de sales page. Sluit af met een toepasselijke call to action (CTA) die naar het blok van je onweerstaanbaar aanbod leidt.
BLOK 5: Wat krijgt de klant?
Hier gaan we dan met “Verkoop de bestemming en niet de reis”: jouw ideale klant wil zien welke resultaten die zal behalen.
Hou de tekst beknopt genoeg, dit hoeft geen hele uitgeschreven case te zijn. Maak het vooral visueel aantrekkelijk, door gebruik te maken van foto’s of screenshots.
Je kunt er ook nog voor gekozen om onder de resultaten ook nog de USP’s van de inhoud van je aanbod toe te voegen: wat krijgt de klant om tot dit resultaat te bekomen? Dat hoeft niet, maar mag al wel op deze plaats.

BLOK 6 : Reviews of cases
Wat NOG beter zou zijn, is dat je in dit blok een aantal cases uitschrijft. In een case ga je beschrijven wat het probleem was van de klant, hoe jij dat hebt opgelost en wat het resultaat nu is bij de klant. Kun je moeilijk cases weergeven in jouw vakgebied? Voeg hier dan nog extra reviews/testimonials toe. Onderaan zet je een call to action (CTA) die naar het blok van je onweerstaanbaar aanbod leidt

BLOK 7 : Overzicht inhoud van het aanbod
In blok 7 mag je de inhoud van je aanbod uitlichten. Geef heel duidelijk en gedetailleerd weer wat er allemaal inbegrepen zit in je aanbod. In jouw geval zijn dat misschien wel modules met videolessen, kies er dan voor om dit in de vorm van toggles weer te geven. Elke toggle staat voor een module en wanneer die toggle is opengeklapt, krijgt de bezoeker nog meer info zoals het overzicht van de lessen in die module.
Dat hoeft niet op deze manier, je kunt er ook voor kiezen om met kolommen te werken en al meteen alle info weer te geven – zonder dat de klant eerst een toggle moet open klikken. Als je aanbod uit heel veel modules en lessen bestaat, blijft het met toggles meer overzichtelijk. Maar als jij minder content hebt, dan zou ik dat eerder in kolommen van 3 naast en onder elkaar zetten bijvoorbeeld. Ook hier wordt er weer afgesloten met een duidelijke call to action (CTA) die naar het blok van je onweerstaanbaar aanbod leidt.
Wat gaan we doen?
Fill-in-the-blanks:
WAT GAAN WE DOEN?
JOUW PIJLERS | WERKVORMEN | UNIQUE SELLING POINTS | WAT MAAKT JOUW METHODE UNIEK / ANDERS
HIER GA IK JE BIJ HELPEN…
Module 1
Gebruik een aantrekkelijke titel die nieuwsgierig maakt en jouw module verkoopt. Hier komt een korte omschrijving van de inhoud van deze module. Maak nieuwsgierig, verkoop iedere module alsof het een product op zich is. Zie jouw modules als boeken. Als je de titel ziet? Zou je dan het boek willen lezen?
Inhoud / Resultaat / Belofte van jouw module
START VANDAAG MET [WAT GAAN ZE DOEN]! óf BEN JIJ KLAAR OM [GROOTSTE WENS / RESULTAAT] ?
Inhoud / Resultaat / Belofte van jouw aanbod
BLOK 8: Onweerstaanbaar aanbod
En dan nu, the moment that we’ve all been waiting for: de presentatie van jouw onweerstaanbaar aanbod. Namelijk: HOEVEEL KOST HET? 7 blokken lang heb jij je klanten warm gemaakt voor jouw aanbod, door in te spelen op hun
problemen en verlangens, door te laten zien hoe je anderen hebt kunnen helpen. De bedoeling is dat je de klant zodanig hebt opgewarmd, dat die zit te wachten op dit deel van de pagina en wil overgaan tot aankopen.
Sluit af met een call to action die naar de check-out page leidt om de online betaling te kunnen doen.
Wat ook werkt: met schaarste werken. Er zijn bijvoorbeeld maar 10 plaatsen beschikbaar voor dit aanbod.

BLOK 9 : Bonussen
Jouw aanbod is al onweerstaanbaar en door het toevoegen van extra bonussen maak je het NOG onweerstaanbaarder.
Of een extra lage prijs, nog maar drie dagen geldig. Schaarste werkt altijd.
Een andere optie is dat je hier niet meer drukt, maar meer aanbiedt. Dat geeft ook druk, maar voelt voor sommige ondernemers beter. Je kunt hier bijvoorbeeld een tussenstapje aanbieden, denk aan: “Zullen we eens bellen hierover? Plan hier een call in via mijn online agenda.
Sluit af met een call to action die naar de check-out page leidt om de online betaling te kunnen doen.

BLOK 10 : Reviews
In het volgende blok mogen er nog meer reviews oftewel testimonials terugkomen. De instructies voor testimonials vind je in Blok 3. Onderaan zet je een call to action die naar de check-out page leidt om de online betaling te kunnen doen.
Nog meer reviews
XXX
BLOK 11: FAQ- Bezwaren weerleggen
Wie hier nog aan het scrollen is i.p.v. aan het klikken op knoppen om te kopen, is nog aan het twijfelen. Tijd dus dat je bezwaren gaat wegnemen, al voordat ze maar kunnen bedenken dat er ook bezwaren zouden kunnen zijn. Dat kan
door hier alvast de vragen te laten zien van eerdere klanten, de veelgestelde vragen ofwel FAQ. In het antwoord neem je dan de twijfels weg.
Fill-in-blanks:
HEB JIJ DEZE VRAAG OOK?
> Zet hier een veelgestelde vraag plus antwoord
Maar denk ook aan:
De mogelijkheid om tot 14 dagen vooraf te kunnen annuleren.
De mogelijkheid van het aanpassen van de startdatum.
De mogelijkheid dat ze iemand anders mogen sturen namens hun bedrijf
als ze onverhoopt toch niet kunnen.
Achteraf betalen
Betalen in termijnen mogelijk
Deze behandeling wordt deels vergoed
door de zorgverzekeraar
Of garandeer ‘niet goed- geld terug

BLOK 12 : Onweerstaanbaar aanbod
In dit blok mag je je aanbod nog eens weergeven. Dat mag een exacte kopie zijn van blok 8, of je past bijvoorbeeld even de kleuren aan. Maar verander hier bij voorkeur niet veel aan, zodat het herkenbaar en overzichtelijk blijft.
Voor instructies over het onweerstaanbaar aanbod, kijk bij Blok 8.

BLOK 13 : Over mij
Mensen kopen van mensen, daarom is het heel nuttig om een blok toe te voegen waarin je meer vertelt over jezelf. Het Over Mij blok:
Zorg ervoor dat het grootste deel gelinkt kan worden aan je business en waar jij voor staat met je business. Zorg ervoor dat je missie en waarden als ondernemer maar ook als persoon duidelijk worden. Op de Over Mij pagina kan je meer in detail gaan, het blok op de sales page mag kort en krachtig. Laat zien met een foto van jezelf dat je echt een leuk mens bent en voeg een eventueel een call to action toe naar de checkout. Een Over Mij blok wordt over het algemeen geschreven op een informele, informatieve en vriendelijke toon, en vooral lekker Jip en Janneke. Hou je doelgroep in gedachten en spreek mét hen in plaats van tégen hen. Hou vooral je eigen authenticiteit aan en je gekozen tone of voice.
Vervolg Over Mij
XXX
BLOK 14: Korte samenvatting
Last but not least voeg je in het laatste blok een korte samenvatting van je aanbod toe. Beschrijf nog eens heel bondig what’s in it for the client, waar verlangen ze naar, welke resultaten gaan ze behalen. Je mag hier ook samenvatten welke inhoud de klant krijgt. Gebruik een titel zoals “Product x in een notendop” of “Product x in het kort”.
Fill-in-the-blanks:
START VANDAAG MET [WAT GAAN ZE DOEN]! óf BEN JIJ KLAAR OM
[GROOTSTE WENS / RESULTAAT] ?
Afbeelding product
Inhoud / Resultaat / Belofte van jouw aanbod
STAP NU IN VOOR
4 termijnen van
€ xxx
JA, DAT WIL IK (Betaalknop)
Of betaal in 1x en bespaar
€ xxx
Zet hier de prijs incl of excl BTW. Benoem nog maximaal 3 voordelen, bijvoorbeeld nu kopen, direct beginnen. En schuif een grote button naar voren: Dé Call To Action! Koop nu. Of boek nu. Of bel nu. Sluit af met een call to action die rechtstreeks naar de check-out leidt.
